Profil spoločnosti
Športovými úpravami vozidiel sa zaoberáme v našej firme od roku 1999. K tejto činnosti sme sa dostali cez automobilový a motocyklový šport, ktorému sa aktívne venujeme.
Skúsenosti a snaha mať motor na súťaži vždy o čosi výkonnejší, nás priviedla k myšlienke zaoberať sa tuningom profesionálne. Začala spolupráca s firmou ALIEN TECH, ktorá okrem techniky poskytla aj svoje bohaté skúsenosti s chiptuningom. (ALIEN TECH poskytuje podporu mnohým firmám vo svete, od Japonska po Brazíliu) Vzájomná spolupráca v roku 2002 nabrala nový smer, značku reprezentujeme na Slovensku ako ich oficiálny zástupca.
V roku 2004 však prišla nová éra riadiacich jednotiek, ktorá ovplyvnila aj vývoj našej firmy. Vozidlá sĺňajúce normu EURO 4 sú riadené najnovšími riadiacimi jednotkami motorov, využívajúce najmodernejší procesor, používaný v motoristickom priemysle, Motorola MPC5xx. Sú montované do najnovších modelov automobilov, ako napríklad Octavia II, Golf 5, A6 3.0TDI a podobne. A preto vznikajú ďaľšie obchodné vzťahy so spoločnosťami CMD a EVC , ktorými sa snažíme doplniť ponuku značky MM RACING – the chiptuning company, ktorá sa zaoberá výhradne chip tuningom a najnovšie riadiace jednotky upravujeme, ako prví na Slovensku prístrojom BDM využívajúcim OBD interface pre programovanie riadiacich jednotiek novej generácie cez diagnotický port vozidla.
V roku 2006 sme absolvovali dalšie školenie v spoločnosti DIM SPORT a vznikol nový obchodný vzťah, vďaka ktorému sme si upevnili pozíciu lídra v oblasti chiptuningu na slovenskom trhu.
Na športovú sezónu 2008 sme sa dostatočne pripravili s vozidlom BMW E46 330xd na preteky do vrchu, vytrvalostné 6 a 12 hodinové preteky a s vozidlom BMW E30 335i Alpina na drift a preteky do vrchu.
V roku 2007 sa svetom automobilizmu prehnala vlna nadšenia z nových riadiacich systémov EDC17 a MED17, ktoré používajú najmodernejší TriCore – troj-jadrový procesor. Tá však po uvedení automobilov s týmto vstrekovacím systémom na trh veľmi rýchlo opadla, lebo akékoľvek programovanie nepripadalo do úvahy. Systém je vybavený prísnejšou ochranou, používa zložitejší algoritmus a najnovšie má aj uzamknuté dáta, chránené proti čítaniu.
MM RACING – chip tuning na sklonku roka 2008 pokoril aj posledný, najzložitejši systém koncernu VAG. Pri tejto príležitosti sme predstavili nás showcar VW Golf V 1.4TSI 140k s upraveným výkonom na 230k.
Píše sa rok 2009 a MM RACING oslavuje 10 ročné výročie svojej pôsobnosti.
Pri tejto príležitosti sme pristúpili k radikálnejšej zmene loga, ktoré navrhol prestížny dizajnér Kent Labadie z Floridy. Zároveň sme uzatvorili dohodu so spoločnosťou Piasini Engineering o ich zastúpení na Slovensku, čím sme značne rozšírili portfólio nami upravovaných vozidiel hlavne o Japonské a Korejské značky.
Na pretekársku sezónu 2009 sme už dostatočne pripravení nielen s vynoveným dieselovým motorom do špeciálu BMW 330xd, ale i novým prírastkom – BMW E46 M3, s ktorým nás bude vidieť určite často hlavne na driftingových podujatiach.
V roku 2010 sme nadviazali úzku spoluprácu so spoločnosťou G-POWER, ktorá sa venuje sofistikovanej zástavbe kompresorov do vozidiel značiek BMW. Predstavili sme náš nový showcar VW Multivan 2.0 BiTDI, ktorému sme sa venovali po motorickej stránke.
V roku 2011 sme získali exkluzívne zastúpenie KAHN DESIGN pre Slovensko, taktiež sme predstavili “Slovenský” showcar G-POWER BMW E46 M3 a na pretekársku sezónu 2012 pripravujeme projekt BMW E46 s motorom Toyota 1JZ.
V roku 2013 sme sa presťahovali na novú adresu. Zmena adresy nám umožnila rozšíriť svoje služby, postupne sme sa stali predajcami rôznych prestížnych značiek, ako napríklad Akrapovic, Remus, KW, ST a podobne.