Filter pevných častíc DPF/FAP

Ponúkame plne sofistikované elektronické aj mechanické odstránenie filtra pevných častíc.
Úkon pozostáva z dvoch častí, mechanického odstránenia filtra z výfukového systému a elektronickej deaktivácie filtra pevných častíc v riadiacej jednotke motora.

Cena elektronického odstránenia je podľa typu motorizácie:

Európske vozidlá:
do 1.850ccm 200,00 € bez DPH – 240,00 € s DPH ( napríklad Ford Focus 1.6TDCI )
od 1.850ccm 250,00 € bez DPH – 300,00 € s DPH ( napríklad VW Golf 2.0TDI )
od 2.950ccm 300,00 € bez DPH – 360,00 € s DPH ( napríklad BMW 530d )
od 3.950ccm 650,00 € bez DPH – 780,00 € s DPH ( napríklad Audi A8 4.2TDI )

Japonské vozidlá:

napríklad Mazda 2.0d, 2.2d 300,00 € bez DPH – 480,00 € s DPH
napríklad Nissan Navara / Pathfinder 2.5dci 350,00 € bez DPH – 540,00 € s DPH

  • cena zahŕňa programovanie riadiacej jednotky motora, diagnostiku a prípadné kódovanie riadiacej jednotky motora.

Cena mechanického odstránenia je podľa času práce:

na vozidle s prístupným filtrom pevných častíc stojí mechanická práca 80,00 – 100 € bez DPH avšak napríklad pri Octavia 2.0TDI je potrebné po odstránení nastaviť geometriu vozidla, cena je tým pádom vyššia.

Najčastejšie otázky:

Odstránením filtra pevných častíc v žiadnom prípade neznížite životnosť motora, motor je konštruovaný tak že je nezavislý na tejto súčasti.

Odstránením filtra pevných častíc, je tento problém vyriešený natrvalo, samozrejme so zárukou plnenia emisných hodnôt.

Keď sa prebieha regenerácia, aby sa dosiahla čo najvyšia teplota na DPF kvôli spravnej regenrácii, je vstrekovaná väčšia dávka paliva v ďalšej fáze (tzv post injection). Pri elektronickej deaktivácii samozrejme túto dávku paliva deaktivujeme taktiež. To je ďaľši z dôvodov prečo potom klesne spotreba.

Deaktiváciou sa žiadnym spôsobom neovplyvňuje funkčnosť riadiacej jednotky motora.

Výber vozidiel na ktorých vieme odstrániť DPF – filter pevných častíc:

Audi – Seat – Škoda – VW – Porsche 1.4TDI, 1.6TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 3.0TDI, 4.2TDI
BMW – Mini 1.6d, 18d, 20d, 25d, 30d, 35d, 40d, 4.5d
Citroen – Peugeot 1.4HDI, 1.6HDI, 2.0HDI, 2.7HDI, 3.0HDI
Fiat – Alfa Romeo – Lancia 1.3JTD, 1.9JTD, 2.0JTD, 2.3JTD, 3.0JTD
Honda 2.2CTDi
Hyundai – Kia 1.6CRDI, 1.7CRDI, 2.0CRDI, 2.2CRDI
Daewoo – Chevrolet 1.5CRD, 2.0CRD
Iveco 2.3HPI, 3.0HPI, 3.0HPT
Iveco – New Holland
Land Rover – Jaguar 2.7TD, 3.0TD, 3.6TD, 4.4TD
Dacia – Renault 1.5DCI, 1.9DCI, 2.0DCI, 2.5DCI, 3.0DCI
Mercedes 160CDI, 180CDI, 200CDI, 220CDI, 280CDI, 300CDI, 320CDI, 350CDI, 420CDI
Nissan 2.0DCI, 2.2DCI, 2.5DCI
Mazda 1.6MCD, 2.0MCD, 2.2MCD
Opel – Saab – 1.7CTDI, 1.9CTDI, 2.5CTDI
Suzuki 1.6DDIS, 1.9DDIS
Subaru 2.0boxer diesel
Mitsubishi 2.0DID
Toyota 1.4 D-4D
Volvo 1.6d, 2.0d, 2,4d
Chrysler – Jeep – Dodge 2.0CRD, 2.8CRD, 3.0CRD
Smart 1.0cdi, 1,5cdi

Ako sa prejavuje nesprávna funkčosť filtra pevných častíc:

1. auto aj pri maximálne pridanom plyne nemá výkon
2. svieti kontrolka diagnostiky
3. vozidlo sa snaží opakovane regenerovať, neúmerne stúpa spotreba paliva
4.niekoľkokrát v kratšom čase bola potreba núdzovej regenerácie, spúšťanej diagnostickým zariadením

Filter pevných častíc DPF/FAP

Filter pevných častíc DPF/FAP

CHIP TUNING | KONFIGURÁTOR

Zadajte nové vyhľadávanie:

01
02
03
04
05

Ak sa vaše vozidlo v tabuľke nenachádza, neváhajte nám napísať.