Najčastejšie otázky pri chiptuningu

Biopalivá E10 v spojení s úpravou výkonu

Pre benzínové motory odporúčame palivá s vysokým oktánovým číslom. Maximálny výkon motora je možné dosiahnuť za ideálnych podmienok, ktoré tvoria vysoký okolitý tlak, nízka teplota a benzín s vysokým oktánovým číslom. Preto MM RACING odporúča pre …

Čítaj ďalej >>

Ako sa mám správať k turbo motoru?

Pri motoroch vybavených turbodúchadlom, odporúčame po väčšej záťaži pred vypnutím motora /napr. rýchla jazda na diaľnici, zastavenie na čerpačke a okamžité vypnutie motora/, motor schladiť pomalšou jazdou , alebo cca dvoj minútovým voľnobehom. Toto opatrenie …

Čítaj ďalej >>

Viete vykonať diagnostiku vozidla?

Sme prípravní vykonať diagnostiku akéhokoľvek vozidla pri úprave bezplatne. Dovoľujeme si pripomenúť zákazníkom, že v prípade pokazeného motora chiptuning nepomože motor opraviť. Chiptuning je možné vykonať len na správne fungujúcom motore.

Čítaj ďalej >>

Poskytujete na úpravu záruku?

Na nami nainštalovaný upravený softvér v riadiacej jednotke motora alebo prevodovky poskytujeme záruku podľa zákona. Poskytujeme možnosť poistenia továrenskej záruky po zvýšení výkonu motora, chiptuningu. Viac info o továrenskej záruke.

Čítaj ďalej >>

Prečo mi poklesol výkon motora?

V prípade, že ste zakúpili ojazdené vozidlo a známemu taký model ako máte vy jadzí podstatne lepšie, alebo Vaše vozidlo prestalo mať výkon ako pôvodne, nepokúšajte sa uvedenú skutočnosť napraviť úpravou riadiacej jednotky. Predtým treba …

Čítaj ďalej >>

Prečo mi trhá motor?

Najčastejšími problémami vyskytujúcimi sa v prevádzke sú poruchy škrtiacej klapky , ktorej vadný potenciometer ovplyvňuje činnosť riad. jednotky a snímača množstva nasávaného vzduchu, v prípade škrtiacej klapky občas pomôže jednoduché vyčistenie telesa, žiaľ v prípade …

Čítaj ďalej >>

Ako funguje EGT

Aké sú najnovšie ochrany a nastavenia moderných preplňovaných motorov. Dnes už často počuteľný výraz EGT (Exhaust Gas Temperature), tvorí veľmi dôležitú časť ochrany a zároveň nastavenia moderných preplňovaných motorov. Čo to vlastne znamená v praxi a …

Čítaj ďalej >>

Deaktivácia filtra pevných častíc

V prípad problémov s DPF Vám vieme pomôcť deaktiváciou a demontážou DPF. Programovanie riadiacej jednotky motora a následné odstránenie Filtra Pevných Častíc. Takže už žiadne ďalšie problémy zo stratou výkonu, nútenou regeneráciou, resp. výmenou filtra pevných častíc …

Čítaj ďalej >>

Možnosť rozšírenia záruky

V roku 2010 sme sa častejšie stretávali s problematikou aktualizácie riadiacich systémov vozidla v značkovom servise za účelom eliminácie nežiadúcich javov systémov, ako sú napríklad zamŕzanie, chybne naprogramované funkcie, a podobne. Tieto sú v ostatnom …

Čítaj ďalej >>

Zápis Alternatívnych Rozmerov Diskov Do TP

Ponúkame možnosť legálne namontovať na vaše vozidlo alternatívne rozmery kolies. Vďaka spolupráci so spoločnosťou ETOP, ktorá je dodávateľom zliatinových diskov značiek AEZ, DOTZ, ENZO a DZENT vám pri nákupe diskov týchto značiek vystavíme certifikát o technickej …

Čítaj ďalej >>

EDC17 TriCore so zamknutým mikroprocesorom

Svet riadiacich jednotiek motorov napreduje extrémnym tempom. Pred rokom sme si "lámali" hlavu s novým vstrekovacím systemom EDC17 a MED17, riadiacim systémom vybaveným troj jadrovým procesorom a úplne novou konštrukciou. Na začiatku roka 2009 začali …

Čítaj ďalej >>

VAG 1.9TDI 77kW 2009

Vážení zákazníci, ako jedna z prvých spoločností ponúkame otestovanú úpravu riadiacej jednotky EDC 17U, ktorou sú vybavené aktuálne modely VW Group s motormi 1,4 TDI a 1,9 TDI (Škoda Fabia II, Škoda Roomster, VW Polo …

Čítaj ďalej >>

CHIP TUNING | KONFIGURÁTOR

Zadajte nové vyhľadávanie:

01
02
03
04
05

Ak sa vaše vozidlo v tabuľke nenachádza, neváhajte nám napísať.